Krok po kroku |
Poniżej znajdziesz szczegółowe informację w jaki sposób: · Utworzyć konto w sklepie internetowym · Złożyć zamówienie w sklepie internetowym · Zapisać się na Newsletter
Regulamin sklepu dostępny jest tutaj http://klamki-cali.pl/index.php?d=regulamin Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się z dużej litery (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w powyższym regulaminie Sklepu Internetowego. 1. Utworzenie Konta1.1. W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym należy na stronie internetowej Sklepu Internetowego http://klamki-cali.pl/index.php?d=rejestracja należy wypełnić Formularz Rejestracji podając następujące dane: imię i nazwisko; numer telefonu kontaktowego; adres poczty elektronicznej; adres (ulica, numer domu, kod pocztowy, miejscowość; kraj) oraz hasło.1.2. Następnie należy potwierdzić akceptację Regulaminu Sklepu Internetowego oraz kliknąć pole „Zarejestruj się” i w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym.2. Złożenie Zamówienia2.1. Klient wybiera interesujący go Produkt poprzez kliknięcie na nazwę lub zdjęcie Produktuwidocznego na stronie Sklepu Internetowego. Do wyszukania danego Produktu Klient ma możliwość skorzystania także z wyszukiwarki dostępnej na stronie internetowej Sklepu Internetowego.2.2. Klient zostaje następnie przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się opis wybranego Produktu, jego cena oraz informacja o dostępności. Na tym etapie Klient w zależności od rodzaju Produktu może określić także jego cechy z pośród dostępnych wariantów Produktu (np. kolor). Jeżeli Klient chce kontynuować składanie Zamówienia powinien kliknąć pole „Do koszyka” lub pole graficzne koszyka.2.3. W tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia i Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której:2.3.1. Klient jest informowany o jednostkowej oraz łącznej cenie wybranych Produktów. 2.3.2. Klient ma możliwość modyfikacji składanego Zamówienia (np. zmiana ilości lub usunięcie Produktów) albo dodania innych Produktów (pole: „Wróć do zakupów”). 2.4. Następnie należy kliknąć pole „Złóż zamówienie” i Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego na której:2.4.1. Klient jest informowany o przedmiocie Zamówienia oraz jednostkowej i łącznej cenie wybranych Produktów. 2.4.2. Klient wybiera sposób dostawy i płatności oraz jest jednocześnie informowany o ich koszcie. 2.4.3. Klient podaje następujące dane: imię i nazwisko; numer telefonu kontaktowego; adres poczty elektronicznej, adres (ulica, numer domu, kod pocztowy, miejscowość; kraj). W wypadku innego adresu do dostawy Klient podaje również adres do dostawy. W przypadku gdy Klient nie jest jednocześnie konsumentem podaje dodatkowo nazwę firmy i NIP. 2.4.4. Klient ma możliwość dodania ewentualnych uwag do Zamówienia. 2.5. Następnie należy potwierdzić akceptację Regulaminu Sklepu Internetowego i kliknąć pole „Wyślij zamówienie”, po czym Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się informacja, że Zamówienie zostało złożone – w tym momencie zostaje złożone Zamówienie w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza zamówienia. Tak złożone Zamówienie wiąże Klienta jeżeli Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie.3. Newsletter3.1. W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter należy w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego wyrazić chęć otrzymywania Newslettera poprzez podanie adresu poczty elektronicznej, na który Newsletter ma być przesyłany oraz kliknięcie pola „Wyślij” - w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter.4. Informacje dodatkowe4.1. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:4.1.1. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Wyślij zamówienie” w pkt. 2.5. Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez kliknięcie pola „Powrót do koszyka” i zmianie danej pozycji składanego Zamówienia. 4.1.2. Weryfikacji lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy (Sprzedawcy) na adres biuro@klamki-cali.pl. 4.1.3. Usługobiorca ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie korzystając z opcji w ramach Konta. 4.2. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę (Sprzedawcę) drugiej stronie treści zawieranej umowy:4.2.1. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu umowy. 4.2.2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje na dwa sposoby: 4.2.2.1. przez wysłanie Usługobiorcy na podany adres e-mail treści zawieranej umowy. 4.2.2.2. przez wydrukowanie i przekazanie Usługobiorcy specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu. 4.2.3. Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Usługobiorcy. |